de' boboiS n gegurlS

Dec 20, 2011

ANAKKU HEBAT ANAKKU SOLEH

Assalammualaikum wbt..... sopis just nak share....baru² ni sopis baru habiskan membaca 1 buku ni...sopis rase pengisian buku ni sgt baik utk dibuat parenting module....nanti bila² ada free time....bacalah buku ni...k. sopis rasa, walaupun buku ni bnyk graphic...tp yet perkongsian pengisiannya masih baik utk diambil utk menjadi wadah amalan semua ibu bapa...(mofad dear, bila² rajin...sila baca buku ini juga k...:)

Anak Ku Hebat Anak Soleh.

M/S 205

Harga: RM39.90

ANAKKU HEBAT ANAKKU SOLEH

Semua ibu bapa mengimpikan anak-anak yang hebat,selalu sukses dalam setiap aktiviti yang diceburi, pada masa yang sama cerdik dan soleh. Tetapi pakej ciri anak cemerlang ini tidak semudah itu untuk dimiliki. Anak sentiasa terdedah dengan pelbagai pengaruh, anasir dan cabaran.

Ibu bapa mempunyai segala kuasa untuk menyediakan landasan yang perlu dilalui anak-anak seharian dalam proses membesar, ibu bapa juga perlu mengawal dan menyelia. Untuk itu petunjuk daripada Ilahi melalui al-Quran dan hadis merupakan modul dan acuan terpenting. Ibu bapa jangan mudah terperangkap dengan kaedah dan teknik mendidik sebarangan. Buku ini menghuraikan kaedah dan panduan tersebut.

Penulis: ZAHAZAN MOHAMED

ISBN : 983349400-5






2 kata² mereka...::

Totin Jamain said...

aduh tak menyempat nak membaca

sopisTcated said...

alolo...xpe²....bila² x jadi 'panda' boleh start membaca okeh...:P Hihik...JK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...